N'OVEEN Centru de service

Vă vom sfătui cum să utilizați produsele noastre cel mai eficient. Apreciem timpul dvs., așa că în cazul unei defecțiuni, vom accepta cererea și vom trimite produsul pentru reparație în conformitate cu garanția actuală.

Contact:

tel. 14 68 49 418
e-mail: serwis@comtelgroup.pl

Locatie:

COMTEL GROUP sp. z o.o. sp.k.
Pl. Kupiecki 2
32-800 Brzesko

N'OVEEN Centru de service

Suntem bucuroși să vă răspundem la toate întrebările referitoare la oferta noastră. Angajații calificați vor furniza informații despre produse și specificațiile tehnice ale acestora și accesoriile disponibile.

Contact:

tel. 14 68 49 418
e-mail: serwis@comtelgroup.pl

Condiții de garanție

Conștienți de calitatea produselor marca N’OVEEN, oferim o garanție extinsă gratuită de până la 30 de luni.

Importator / Garant:

COMTEL GROUP sp. z o.o. sp.k.

pl. Kupiecki 2

32-800 Brzesko

1. Această garanție este acordată de COMTEL GROUP sp. o.o. sp.k. companie cu sediul social Plac Kupiecki 2, 32-800 Brzesko, Tel: 14 68 49 418, denumită aici Garant/Serviciul Autorizat.

2. Această garanție se aplică numai produselor sub marca N’OVEEN achiziționate pe teritoriul Republicii Polone.

3. Pentru a beneficia de garanție, trebuie să înmânați aparatul complet împreună cu cardul de garanție și o factură sau chitanță la locul de cumpărare sau importatorului – garant.

4. Perioada de garanție este de 30 de luni de la data achiziționării echipamentului.

5. In cazul defectiunilor care impiedica utilizarea echipamentului, perioada de garantie se prelungeste cu timpul de la data raportarii defectului pana in ziua reparatiei.

6. Garantia da dreptul la reparatii gratuite ale echipamentelor achizitionate, constand in inlaturarea defectelor fizice aparute in perioada de garantie, sub rezerva pct. 10.

7. Raportarea defectelor echipamentului ar trebui să includă:

  • dovada cumpararii bunurilor (original sau copie),
  • numele, modelul mărfurilor, numărul de serie al dispozitivului,
  • data vânzării (fără încrucișări și corecții),
  • descrierea exactă a daunelor, defectelor,
  • semnătura și ștampila vânzătorului.

8. Garantul va răspunde reclamației în termen de 14 zile lucrătoare de la data raportării defecțiunii. In cazul in care este necesara aducerea de piese de schimb din strainatate pentru reparatie, perioada de reparatie poate fi prelungita pana la aducerea elementelor necesare, dar pana la 30 de zile lucratoare de la data primirii marfii pentru reparatie.

9. Reclamantul trebuie să furnizeze bunuri protejate corespunzător împotriva deteriorării în timpul transportului.

10. Garanția nu acoperă:

  • daune mecanice, chimice, termice și de coroziune,
  • daune cauzate de factori externi, independenți de producător, în special rezultate din utilizarea neconformă cu Manualul utilizatorului,
  • defecțiuni cauzate de asamblarea necorespunzătoare a echipamentului,
  • arbitrare, efectuate de utilizator sau alte persoane neautorizate, reparații, modificări sau modificări de construcție,
  • utilizarea dispozitivelor în scopuri comerciale,
  • pierderea semnalului în timpul conducerii din cauza distanței față de transmițător sau a instalării prost a antenei,
  • deteriorarea echipamentului care nu a fost livrat la service într-un ambalaj original și sigur,
  • deteriorarea sigiliului de garanție va anula garanția,
  • cabluri, baterii, acumulatori, căști, fire, mufe, deteriorarea straturilor de vopsea și supratipăriri, purtarea autocolantelor în timpul exploatării etc.

11. Este inacceptabilă utilizarea încălzitorului în încăperi cu mult praf – acest lucru provoacă un mare pericol de incendiu și distrugerea dispozitivului. Deteriorările cauzate de acumularea de praf și praf pe dispozitiv nu sunt acoperite de garanție.

12. Aceasta garantie nu limiteaza, suspenda sau exclude drepturile cumparatorului fata de vanzator rezultate din incompatibilitatea bunului de consum cu contractul.

13. Clientul are dreptul de a înlocui echipamentul cu altul, având aceiași parametri tehnici similari în cazul:

 

  • dacă în perioada de garanție Service-ul Autorizat efectuează 3 reparații ale aceluiași defect, iar echipamentul va prezenta în continuare defecte care împiedică utilizarea acestuia,
  • dacă Serviciul Autorizat acceptă că înlăturarea defectului nu este posibilă.

14. Dacă repararea sau înlocuirea dispozitivului cu unul nou este imposibilă, partea reclamantă are dreptul la rambursarea sumei plătite.

15. Fiecare echipament livrat este verificat de service-ul COMTEL GROUP în ceea ce privește corectitudinea funcționării. Dacă se dovedește că echipamentul este în stare de funcționare, Serviciul Autorizat poate taxa agentul de publicitate costuri legate de verificarea… ?